trešdiena, 2014. gada 16. aprīlis

Kaija un vienradzis


Es izdomāšu sev vienradzi, tad, kad liekas, ka viss jūk un brūk, man būs kāds, ar ko parunāt. Tā pat,  jau šai pasaulē nekas nav stabils, nekas nav īsts.  
Vienradzis būs vienmēr blakus, ne tikai tad, kad viņam tas būs izdevīgi un ērti. Viņš sapratīs, ka nespēju vienmēr būt stipra un visu varoša,  viņš nepārkāps robežas , aiz kurām sāp, vien klausīsies manī piešķiebis ragu. Viņš skatīsies man pār plecu, ko te rakstu, un es jutīšu vienradža silto elpu sev uz kala. Tas sapratīs, tas nemelos un neliekuļos,  un neslēpsies aiz vārdu lietussargiem.
Viņam nebūs vienalga...  Tā vienkārši un cilvēcīgi...

Vienradzis man vienmēr būs, jo būs manis pašas izdomāts. Un, ja īstenība brīžiem aizpeld un transformējas, tad sapni man neviens neatņems.

Nav komentāru: