piektdiena, 2013. gada 22. novembris

Domāsim pozitīvi...

/Atrasts interneta plašumos/
Hallo, sveiki! Vai drīkst runāt ar Dievu?
-Sveicināti! Savienoju Jūs ar Dievu.

-Esi sveicināta, mans bērns! Es uzmanīgi klausos Tevi!
-Dievs, tuvojas Jaunais Gads! Lūdzu, lūdzu izpildi manas vēlēšanās!!
-Protams, dārgā, visu, ko vien vēlies! Bet no sākuma, es Tevi savienošu ar "vēlēšanu piepildīšanas" nodaļu un parunājot ar viņiem, pacenties saprast kādas kļūdas Tu esi pieļāvusi iepriekš!
… robotveida balss klausulē: «Uzgaidiet, lūdzu, tulīt Jūs savienos ar "vēlēšanu piepildīšanas" nodaļas operatoru» …….. Gaidu….
-Labdien! Ko Jūs vēlētos uzzināt?
-Sveiki! Mani pie Jums nosūtīja Dievs, teica, ka pirms lūdzu kaut ko, lai parunāju ar Jums - vai varu paklausīties savas kādreizējās vēlēšanās?
-Skaidrs, mirklīti... Lūk, te tās ir! Viss ko lūdza Jūsu dvēsele. Diezgan apjomīgs fails! Jūs vēl klausāties?
-Jā, uzmanīgi klausos.
-Tad sāksim no pagājušā gada:
1) Man ir apriebies šis darbs! (izpildīts - darbs apriebies!)
2) Vīrs man nepievērš uzmanību (izpildīts, nepievērš!)
3) Aj, kā man noderētu nedaudz naudiņas (izpildīts, maizei pietika, zābakus gan nepavilksi!)
4) Draudzenes - muļķes (izpildīts)
5) Man vismaz kaut kādu dzīvoklīti (izpildīts, dzīvoklis 10. stāvā, zem paša jumta - jumts tek - vismaz kaut kāds dzīvoklītis!)
6) Man kāda maza mašīnīte tagad noderētu (saņēmāt mazu, vecu "Audi' )
7) Aj, gribu atvaļinājumā, kaut kādā vismaz, kaut tepat, neizbraucot no valsts (izpildīts, pie vīramātes uz vasarnīcu, viņai kā reiz' darba spēki bija nepieciešami)
8.) Nu, kas ir, neviens puķes nedāvina (izpildīts, nedāvina!)
Man turpināt? Te ir ļoti daudz, es varētu apmēram gadu to visu lasīt!
-Nē, nē, es visu sapratu!! Savienojiet mani ar mūsu Radītāju, lūdzu!

-Dievs, es visu sapratu!! Es sekošu līdzi katrai savai domai, pat pašai mazākajai!!! Es Tevi lūdzu - sūti vienmēr man pozitīvas domas! Es Tevi lūdzu, palīdzi man saprast, ka Tu vienmēr man palīdzi un vienmēr izpildi visu, ko lūdzu! Bet tagad, man vajag nedaudz laika, apdomāt ko vēlos. Vai varu Tev piezvanīt vēlāk?
… smiekli klausulē.....
-Protams, mīļais bērns!!! Kad vien vēlies!!!

P.S. Kad lūdz Dievu, nežēlojies, ka Tev viss ir slikti. Viņš var padomāt, ka Tu vēl nezini, KAS tad patiesībā ir SLIKTI, un parādīs Tev to. Saki Dievam, ka Tev viss ir labi! Tad viņš padomās - ēēē, dārgais, pagaidi... Tu vēl nezini, kā tas ir, kad Tev patiešām ir LABI...
 

Nav komentāru: